Strona główna » Gwarancja

Gwarancja

GWARANCJA SPRZĘTU
Gwarancja sprzętu Xiaomi
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem marki Xiaomi, CCS i zgłoszenie sprzętu do naprawy gwarancyjnej poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie serwisu.

Gwarancja sprzętu Sony
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem marki Sony, CTDI Poland i zgłoszenie sprzętu do naprawy gwarancyjnej poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie serwisu.

Gwarancja sprzętu Sonos
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy przez forularz kontaktowy na stronie producenta badz poprzez aplikację Sonos.

Gwarancja sprzętu Samsung
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. Wszystkie sprzęty marki Samsung serwisowane są w autoryzowanym serwisie Samsung przez cały okres gwarancyjny. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl. Serwisy urządzeń w autoryzowanym serwisie odbywają się za naszym pośrednictwem.

Gwarancja sprzętu Realme
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem marki Realme, CTDI Poland i zgłoszenie sprzętu do naprawy gwarancyjnej poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie serwisu

Gwarancja sprzętu Philips
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl.

Gwarancja sprzętu Oppo
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem marki Oppo, CTDI Poland i zgłoszenie sprzętu do naprawy gwarancyjnej poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie serwisu.

Gwarancja sprzętu Motorola
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem Motorola S.B.E Polska. Zgłoszenie serwisu gwarancyjnego dokonuje się poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego na stronie serwisu S.B.E Polska.

Gwarancja sprzętu Marshall
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl

Gwarancja sprzętu JBL
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl

Gwarancja sprzętu Honor
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem marki Honor, CTDI Poland i zgłoszenie sprzętu do naprawy gwarancyjnej poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie serwisu.

Gwarancja sprzętu Gopro
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl

Gwarancja sprzętu Google
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl

Gwarancja sprzętu Garmin
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy poland.support@garmin.com

Gwarancja sprzętu Dyson
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl.

Gwarancja sprzętu Apple
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 12 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem Apple.

Gwarancja sprzętu Oneplus
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji producenta. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem marki Oneplus, CTDI Poland i zgłoszenie sprzętu do naprawy gwarancyjnej poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie serwisu.

Gwarancja sprzętu RAZOR
Sprzęt pochodzi z Europejskiej dystrybucji. Podlega 24 miesięcznej gwarancji naszego sklepu. W
przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@smalltronic.pl.


*Więcej  informacji na temat gwarancji w regulaminie sklepu § 8 GWARANCJA

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
zamknij
Kontrast
Wielkość tekstu
Wysokość linii
Odstęp liter
Kursor
Skala szarości
Ukryj obrazy
Czytelna czcionka
Wyłączenie animacji
Wyrównanie tekstu
Nasycenie
Podkreśl odnośniki
Czytnik ekranu
Zresetuj wszystkie ustawienia